Blogag

6 Ağustos 2008 Çarşamba

Son Fotolar













5 yorum:

turgay dedi ki...

hande soral için ; bir dilin bütün sözcüklerini kullansam yinede onu tarif edemem... heyatımda gördüğüm en tatlı insan... keşke onla tanışma fırsatım olsaydı:( :(... neler vermezdim ki bunun için... bu yazdıklarımı okuyacağını bilsem ona en güzel şiirlerimi yazardım...ve en güzel sözleri söylerdim...ya da ona bi fotoğraf gönderirdim o gözlerimden anlardı hissettiklerimi...

dadas dedi ki...

valla bn şair deilm yapamamda böle uzun uzn şeler yazamamda ama şunu sölym ruya gbi bi güzellık bu hayalımde bile böle güzel bi kız kuaramam esmer güzelı

esmer dedi ki...

ben sana hayranım armi ey allahım bu güzellik bu sekerlik yazacak bi söz bulmıyorum
ESMER BOMBA
SENİ ÇOOOOOOOOOOOOOOOOOK SEVİYORUMMMMMMMMM ARMMMMMMMMİİİİİİİİİİİİİİ
BİTANESİ

Niko dedi ki...

Ben Azerbeycandan Nicat,sen sadece muhtish bir kizsin sana bayiliyorum coook amma coooooooook guzelsin.nicat_26@mail.ru kim isterse yaza bilir.Hande senden cooooooooooooook hoslaniyorum!!!

Niko dedi ki...

Handem sen muhtis birisin,senden cook hoslaniyorum.COOOOOOOOOOK AMMA COOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOK GUZELSIN.BUNU OKURSAN BANA YAZ.AZERBEYCANDAN NIHAT 19 YASIM VAR.nicat_26@mail.ru